Verslas Romoje

Pagal ekonominį pažangumą, Italija yra 10-oje vietoje pasaulyje, 4-oje vietoje Europos Sąjungoje ir 3-ioje vietoje Euro zonoje. Šalyje didžiausią dalį kompanijų – net 99% – sudaro maži ar vidutinio dydžio vietiniai, neretai šeimyniniai verslai, kurie sukuria net 70% viso šalies BVP. Nedidelių šeimos verslų galima atrasti ir Romoje – dažniausiai tai mažos, jaukios kavinukės ir restoranėliai, kuriuose būsite sutiktas ir lepinamas kaip išsiilgtas šeimos narys, arba nedideli, tačiau švara ir tvarkingumu spindintys nakvynės namai.

Verslas Romoje

Mados gerbėjai turbūt puikiai žino, kad Roma – tai viena iš pasaulio mados sostinių. Iš tiesų, mados industrija čia klesti jau daugelį metų, o Italijos sostinėje yra įsikūrę vieni garsiausių bei pelningiausių pasaulio mados namų – Valentino, Bulgari, Laura Biagotti ir Brioni. Pašaliniams patekti į šį magišką išrinktųjų ratą yra nepaprastai sunku – Romos mados verslas yra pakankamai uždaras ir sunkiai prieinamas tiems, kurie nori tapti jo dalimi.

Pagalvojus apie Romą, į galvą taip pat neišvengiamai šauna ir žodis „turizmas“. Italijos sostinė yra viena mėgstamiausių ir dažniausiai aplankomų pasaulio vietų, tad turizmo sektorius šiame mieste yra itin gerai išvystytas. Šis sektorius yra vienas iš nedaugelio, kurie beveik nenukentėjo nuo ekonominės krizės ir jis nuolat plečiasi. Augantiems sektoriams visuomet reikia naujų darbuotojų, o tai – puiki galimybė gauti darbą Romoje ir užsieniečiams.

Užsieniečiai Romoje taip pat turi nemažai galimybių įsidarbinti ir paslaugų sektoriuje, kuris yra vienas iš svarbiausių Romos verslams. Finansai, bankininkystė, nekilnojamasis turtas, konsultacijos mokesčių klausimais, logistika, žmogiškieji ištekliai – šios sritys Italijos sostinėje yra itin populiarios, o jomis užsiimantys verslai išlaiko didžiulę dalį jiems dirbančių miesto gyventojų ir darbuotojų iš svečių šalių.

Skrydžiai į Romą

Skrydžiai iš Romos